۵۲۵ هزار پلی‌استیشن ۳ در هفته‌ی «جمعه‌ی سیاه» – آمار فروش سونی‌ در امریکا هم آمد
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 10 آذر 1391
نویسنده : داني

سونی اعلام کرد که در هفته‌ای که گذشت تعداد ۵۲۵ هزار دستگاه پلی‌استشین ۳ به فروش رسانده است. این تعداد برای کنسول دستی این شرکت یعنی ویتا ۱۶۰ هزار دستگاه است. این آمار که در «جمعه‌ی سیاه» که معمولا اجناس با تخفیف‌های فراوان عرضه می‌شوند؛ به دست آمده، تنها مربوط به امریکای شمالی است.

در مقایسه‌ی این آمار با دیگر شرکت‌ها، از نظر تعداد سونی در کنسول خانگی در مقابل ۷۵۰ هزار دستگاه کنسول مایکروستافت عقب افتاده است اما از کنسول جدید نینتندو که فقط ۴۰۰ هزار دستگاه فروش داشته جلوتر است. Wii U با فروش تنها ۴۰۰ هزار دستگاه در میان کنسول‌های خانگی HD کمترین فروش را داشته است، اما در کنار آن، Wii با فروش ۳۰۰ هزار دستگاه، آمار فروش کنسول‌های خانگی نینتندو را به رقم ۷۰۰ هزار دستگاه می‌رساند. در زمینه‌ی کنسول‌های دستی، اما سونی با فروش ۱۶۰ هزار ویتا، هنوز در زمینه‌ی فروش از کنسول‌های نینتندو عقب است. ۳DS در همین هفته ۲۵۰ هزار دستگاه و DS بیش از ۲۷۰ هزار دستگاه فروخته است.

سونی همچنین اضافه کرده است که فروش باندل‌های این شرکت ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. میزان فروش سخت افزاری این شرکت نیز با رشد ۹ درصدی مواجه شده است.

جک ترتون، در مورد فروش این هفته‌ی محصولات سونی گفته است:

“ما از نتایج فروش جمعه‌ی سیاه محصولاتمان بسیار خرسندیم. مخصوصا استقبالی که از باندل‌های ۱۹۹ دلاری پلی‌استیشن ۳ و ویتا شده است.”

خارج از فروشگاه‌های عرضه‌ی مستقیم، سونی اعلام کرد که ثبت‌نام‌های پلی‌استیشن پلاس ۲۵۹ درصد نسبت به همین موقع در سال گذشته افزایش یافته است. احتمال این افزایش چشم‌گیر، به دلیل راه‌اندازی برنامه‌ی Instant Games Collection است که طی ان، مشترکان سرویس پلاس می‌توانند به صورت نامحدود به دامنه‌ی گسترده‌ای از بازی‌ها دسترسی داشته باشند. سونی در آخر همچنین اعلام کرد که میزان رضایت مشتریان پلی‌استیشن پلاس بیش از ۹۵ درصد است.

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب